P1010513PR_4541Tafel 1PR_4597091214-063_ChallengeSummit091214-146_ChallengeSummit091214-101_ChallengeSummit091214-102_ChallengeSummit091214-104_ChallengeSummit091214-121_ChallengeSummit091214-168_ChallengeSummitP1010178P1010254P1010272P1010301P1010394P1010458P1010513P1010533

Een serie van drie internationale corporate events waarin, na een fusie, de nieuwe bedrijfsstrategie in een co-creation proces ontwikkeld is.

In samenwerking met BCG heeft Delmar drie events ontworpen om de top 70 van de organisatie te betrekken bij de ontwikkeling en implementatie van de nieuwe strategie. Dus niet een nieuwe CEO voor de troepen zetten die vertelt over de What en de How maar een interactief programma waar de Who, de mensen zelf, centraal staan. Samen een visie ontwikkelen, elkaar gaan challengen en uiteindelijk samen een commitment aangaan voor de komende 10 jaar.

Op bijzondere locaties en met interactieve tools werd intensief samengewerkt om samen één verhaal, één strategie te maken. De metafoor van bergbeklimmen werd gebruikt om verschillende routes te onderzoeken, risico’s te inventariseren en een strategisch aanvalsplan te maken. Uiteindelijk is op een bergtop in Zwitserland het commitment voor route2020 door iedereen ondertekend.